20 stycznia 2015

Tworzę.....

Maszyna jest w moim domu od paru lat...jednak moje umiejętności są baaardzo ograniczone. Niestety. Pomimo szczerych chęci efekt jest mocno "średni".

Podejmuje jednak próbę i nie poddaję się. Okiełznam tę trudną sztukę! Takie mam postanowienie.

Zachęcam każdego do próbowania swoich sił w szyciu. Nie zawsze wychodzi ale jak już się coś uda - to satysfakcja jest nie do opisania. Jakiś rok temu postanowiłam wykonać sakiewkę oraz organizer do pędzli i kredek makijażowych.

Oto efekt:


 

 
 



Świetnym pomysłem jest szycie razem z dziećmi. Ważne, żeby były to łatwe rzeczy, wykonane pod okiem rodzica. Widziałam już pled na sofę wykonany przez przedszkolaków oraz rękawiczki i pacynki wykonane przez dzieci czteroletnie wraz z nauczycielem. Zachęcam do próbowania a potem wspólnej zabawy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz