15 stycznia 2015

Powrót do przeszłości.

Dzisiaj pokażę Wam mojego pierwszego bloga. Stworzony 4-5 lat temu, zmieniał adresy wielokrotnie. Ojjj tam, kobieta zmienną jest jak mówią. :)

Teraz zadomowiłam się na Blogerze i zapewne tak już zostanie. Tutaj jest najwygodniej. :)

W każdym razie zapraszam - Blog

Zapraszam również na forum Babskiego Hobby, kopalnia pomysłów i grono pomocnych kobiet. Jeśli ktokolwiek z Was ma artystyczne zapędy to nie może Was tam zabraknąć - Babskie Hobby

Ostatnio z racji sporej ilości czasu wolnego wróciłam do prac manualnych. Niedługo pokażę efekty i postaram się Was zachęcić do pracy. Część z prac można zobaczyć u mnie w zakładce "prywatnie" zapraszam :)

Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz:

  1. Hej Justynko :)

    Oj, jak ja bym miała tak powrócić do przeszłości z moimi blogami to na palcach nie dało by się zliczyć ;P Bloguję od 2005r. Wcześniej były to blogi o Harrym Potterze :D

    Blogowanie jest fajne, więc życzę Ci powodzenia Kochana. Robisz piękne hand mady ;)

    OdpowiedzUsuń