17 marca 2014

wiosenne dekoracje

Wiosna, wiosna, wiosna ah to ty................

W powietrzu wyczuwalny jest już pierwszy podmuch wiosny. Warto aby zagościła ona również w naszych salach. Polecam różne proste dekoracje.

1. Kwiatki na patykach.

 Drukujemy kwiatek, kolorujemy lub malujemy, wycinamy oraz umieszczamy na długiej wykałaczce. Proste i bardzo efektowne - idealne jako ozdoba do doniczki z kwiatkiem.


2. Witraż.

 Z grubego brystolu wycinamy różne kształty, które następnie podklejamy gładką bibułą. 



3. Zawieszki, w różnorodnych kształtach: kwiaty, serca, motyle, pszczoły i co tylko wymyślimy. Oczywiście najlepiej w wesołych, wiosennych kolorach. 


Oraz troszkę inspiracji z internetu (printerest)












2 komentarze:

  1. Masz dużo talentu Justynko ! Mocno podziwiam :))
    Ostatnio myślałam sobie o Tobie!

    Fotograf Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia! Nie uwierzysz ale przyciągnęłam Cię myślami....przeglądałam stare zdjęcia. Muszę częsciej zaglądać do Ciebie na bloga....bo bardzo się zmienił! A ja....odnalazłam w końcu swoją drogę.

      Usuń